.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستاني‌ها، اصولگرايان را برنده انتخابات مجلس مي‌دانند

دبير جبهه متحد اصولگرايان استان گلستان گفت: گلستاني‌ها در نظرسنجي صورت گرفته در حوزه‌هاي انتخابيه استان، اصولگرايان را برنده انتخابات مجلس هشتم مي‌دانند.

عبدالمجيد زرگراني در گفت‌وگو يي با خبرگزاري فارس در گرگان افزود: در اين نظرسنجي، گلستاني‌ها در پاسخ به سئوالي، مبني بر اينكه در حوزه انتخابيه خود، كدام جناح و گروه را برنده انتخابات اين دوره مجلس مي‌دانيد، بيش از 50 درصد اصولگرايان را برنده انتخابات دانستند.
وي تصريح كرد: اصلاح طلبان بين 15 تا 20 درصد و گروه‌هاي مستقل 35 درصد آرا را به خود اختصاص دادند.
زرگراني گفت: همچنين 55 درصد پاسخ دهندگان در جواب به اين سئوال كه عملكرد مجلس هفتم نسبت به مجالس گذشته، چگونه بوده، آن را بهتر و مطلوب‌تر از مجالس قبلي دانسته‌اند.
وي خاطرنشان كرد: براي افزايش دقت و سلامت نظرسنجي علاوه بر استفاده از يك موسسه استاندارد نظرسنجي، براي هر گروه يك تيم نظارتي در نظر گرفته شد تا هرآنچه كه مردم نظر مي دهند جمع‌بندي و استخراج شود.
زرگراني همچنين اظهار داشت: اگرچه اصلاح طلبان نسبت به اصولگرايان از نظر مطبوعاتي برتري دارند، اما عملكرد خود مجلس هفتم و دولت نهم اعتماد مردم را به اصولگرايان افزايش داده است.
دبير جبهه متحد اصولگرايان استان گلستان گفت: مسئوليت ما در جلب رضايت و اعتماد مردم بسيار است و بايد تلاش مي‌كنيم كه خدايي نكرده در تبليغات اصولگرايان اعتماد مردم خدشه‌دار نشود.
وي از همه گروه‌ها و جريانات سياسي خواست تا ضمن رعايت اخلاق انتخاباتي مردم را براي حضور پرشور و گسترده در انتخابات مجلس هفتم دعوت كنند.
گلستان بيش از يك ميليون و 613 هزار نفر جمعيت دارد و مردم اين استان داراي 6 حوزه اصلي انتخابيه و صاحب 7 كرسي نمايندگي در مجلس هستند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.461 seconds.